مترجم: از محیا کربلایی
 تحلیلگر اقتصادی و کسبوکار
 منبع: Wirtschafts Woche  
 دوره اینترانت و ایمیل تقریبا به سر رسیده است: نرمافزارهای همکاری اجتماعی جایگزین آنها میشوند. با استفاده از این ابزارهای نوین، نه تنها کارمندان با یکدیگر بهتر و راحتتر ارتباط برقرار میکنند، بلکه همکاری جمعی آنها نیز بهطور موثرتری افزایش مییابد.
مشاهده این موضوع در میان نسل (نسل هزاره) کار سادهای است: ایمیل زدن در برقراری ارتباط بین افراد این 
مترجم: مریم رضایی
 منبع: HBR
 حتی شرکتهایی که میگویند دوست دارند یک کمپین تبلیغاتی متفاوت داشته باشند، وقتی پای عمل میرسد از ریسک کردن شانه خالی میکنند. پات فالون، موسس و رئیس هیاتمدیره آژانس تبلیغاتی فالون (Fallon) توضیح میدهد که تیم او چگونه مشتریان را در برابر تن دادن به تبلیغات غیرمتعارف ارزیابی و سپس آنها را به اجرایی کردن این تبلیغات تشویق میکند. 
در سال 1968 در رشته فلسفه و بشر از دانشگاه فارغالتحصیل شدم. بنابراین برای کاری که به پول درآوردن ربط
مترجم: مريم رضايي
 منبع: London Business School
 آيا شركت شما هر كاري را كه براي مشتريان مفيد و جذاب باشد، انجام ميدهد؟ در اين مقاله هفت سوال اساسي براي روشن شدن اين موضوع پرسيده ميشود. 
1) دقيقا چرا هر فرد بايد پول خود را به ما بدهد؟
 اين يك سوال ساده، اما در عين حال به شدت قدرتمند است كه ميتواند در روند توسعه محصول، بازاريابي و عمليات فروش هر سازماني كه ميخواهد خريداران خود را جذب كند، مورد استفاده قرار گيرد. وقتي تيمهاي كاري با هم همفكري ميكنند و خود را جای خریداران هدف قرار میدهند تا بدانند چه چیزی را چگونه به مشتری ارائه میدهند، اثرگذاری زیادی را ایجاد میکنند، به مشکلات مصرفکننده پی میبرند و خریداران
نویسنده: Mark Hunter
مترجم: میثاق شمشیری
 وقتی یک محصول گران میشود، حتی حرفهایترین فروشندهها با این دغدغه از خواب بیدار میشوند که «با چه حیلهای این محصول را بفروشم؟!». یکی از مشکلات همیشگی در بازار و عرصه فروش، فروش یک جنس با قیمت بیشتر است.
وقتی یک تولیدکننده، به فکر افزایش قیمت یک محصول است، خریدار او، که میتواند خودش فروشنده دست
ترجمه و گردآوری: مهدی نیکوئی
nikoueimahdi@gmail.com