ترجمه و گردآوری: مهدی نیکوئی
nikoueimahdi@gmail.com
قرن بیست و یکم در حالی آغاز شد که ثبات نسبی در محیطهای کسبوکار و 
رقابتی قابل مشاهده بود. در چنین شرایطی هر شرکتی که میتوانست در مقایسه 
با رقبای خود اقدام به ایجاد مزیت رقابتی کرده و برای مشتریانش ارزش فراهم 
کند، احتمالا میتوانست با افزایش کارآیی و حفظ قیمت و کیفیت تا چند سال 
سهم بازار خود را حفظ کند؛ آنچه شرکتهای بسیاری نظیر کوکاکولا، جنرال 
موتورز، گوگل و مایکروسافت موفق به انجامش شده بودند. اما به تدریج بازار 
جهانی رقابتی و بیثباتتر شد.
در محیط رقابتی جدید هیچ شرکتی 
نمیتوانست تنها به پشتوانه عملکرد موفقیتآمیز خود آیندهای

 نوشته شده توسط سپهر برادران در دوشنبه نوزدهم آبان ۱۳۹۳  
|