مترجم: مریم رضایی
منبع: HBR
حتی شرکت‌هایی که می‌گویند دوست دارند یک کمپین تبلیغاتی متفاوت داشته باشند، وقتی پای عمل می‌رسد از ریسک کردن شانه خالی می‌کنند. پات فالون، موسس و رئیس هیات‌مدیره آژانس تبلیغاتی فالون (Fallon) توضیح می‌دهد که تیم او چگونه مشتریان را در برابر تن دادن به تبلیغات غیرمتعارف ارزیابی و سپس آنها را به اجرایی کردن این تبلیغات تشویق می‌کند.
در سال 1968 در رشته فلسفه و بشر از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدم. بنابراین برای کاری که به پول درآوردن ربط

نوشته شده توسط سپهر برادران در یکشنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۳ |