پنگان

 با درود

ضمن سپاس گزاری از شما بازدیدکننده محترم، خواهشمندم نظرات و پیشنهادهای خود را در مورد بهبود این وبلاگ ارایه کنید.

با سپاس فراوان

وب سایت پنگان : www.pangan24.ir

نوشته شده توسط سپهر برادران در یکشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۲ |

مترجم: زهرا آزموده

امروزه با وجود اینترنت، بازاریابی برای کارها خیلی راحت‌تر از پیش شده است. اگر هوشمندانه عمل کنید حتی با راه‌اندازی یک کار کوچک می‌توانید وارد رقابتی بزرگ در دنیای مجازی شوید.

برای ورود به دنیای مجازی باید در ابتدا بررسی کنید که محصول شما با چه فضایی مرتبط است. به این معنی که چه محیطی برای ارائه محصول شما مناسب‌تر است. پاسخ به سوال‌های زیر شما را در انتخاب محیط مناسب یاری 


ادامه مطلب
نوشته شده توسط سپهر برادران در چهارشنبه سی ام بهمن ۱۳۹۲ |
مترجم: مریم رضایی

منبع: Knowledge & Wharton

سایت‌های خرید اینترنتی که در فصل پرهیاهوی قبل از تعطیلات با هم در رقابت هستند، ممکن است وسوسه شوند که صفحات خود را با تصاویر مختلفی از هدایا پر کنند. به طور کلی، آنها فکر می‌کنند هر چقدر گزینه‌های بیشتری در اختیار خریداران قرار دهند، احتمال خرید از سوی آنها بیشتر می‌شود. اما واقعیت این است که موارد بیشتر لزوما به معنای بهتر بودن نیست. 

طبق تحقیق بارباراای. کان، استاد بازاریابی موسسه وارتون و کلودیا تاون‌سند، استاد بازاریابی دانشگاه میامی، 


ادامه مطلب
نوشته شده توسط سپهر برادران در دوشنبه بیست و هشتم بهمن ۱۳۹۲ |
 

 

کلینیک تخصصی ماهان


نوشته شده توسط سپهر برادران در دوشنبه بیست و هشتم بهمن ۱۳۹۲ |

نویسنده: Ryan Darby و Jake Herway 

مترجم: ملالی حبیبی*

منبع:gallup

به‌رغم تلاش‌های زیادی که برای استفاده بازار از رسانه‌های اجتماعی شده است، اکثر کسب‌و‌کارها از این امکان کمتر استفاده می‌کنند. این درحالی است که تاثیرات مثبت شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارهایی که این رویکرد را به‌کار برده‌اند، محرز است؛ اما بر اساس بررسی فایننشال تایمز، 91 درصد کسب‌و‌کارها ادعا کرده‌اند که رسانه‌های اجتماعی هیچ تاثیری بر میزان فروششان نداشته‌اند. مطالعات gallup نیز نشان داده است که 62 درصد مشتری‌ها معتقدند رسانه‌های اجتماعی تاثیری بر رفتارهای خرید آنها نداشته است. این واقعیت که رسانه‌های اجتماعی تاثیر اندکی بر رفتار خرید دارند وقتی نگران‌کننده می‌شود که میزان پولی را که کسب‌و‌کارها 


ادامه مطلب
نوشته شده توسط سپهر برادران در یکشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۲ |

نویسنده: Mark Tercek

مترجم: ملالی حبیبی

منبع: Strategy + Business

با مشخص شدن ارزش سرمایه‌گذاری در بخش محیط‌‌زیست، طرفداران حفظ منابع طبیعی می‌توانند مشارکت زیادی در این امر داشته باشند و سودهایی در مقیاس کلان به دست آورند. 

در دهه گذشته، کشاورزان نیشکر در دره کوکا، نزدیک سواحل اقیانوس آرام در کلمبیا، نگرانی زیادی در مورد 


برچسب‌ها: بازاريابي و محيط زيست
ادامه مطلب
نوشته شده توسط سپهر برادران در یکشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۲ |

نويسنده: rolf dobelli 

مترجم: محمدرضا معادی‌خواه

زمینه‌آرایی(1) یا چارچوب‌سازی

به این دو گزاره توجه کنید:

«هی، سطل آشغال پر شده»، «عزیزم خیلی خوب می‌شد اگر زباله‌ها را بیرون می‌گذاشتی.»

فرانسوی‌ها می‌گویند «این موسیقی است که به آواز معنی می‌دهد.» ممکن است مهم باشد که چه می‌خواهی 


برچسب‌ها: بازاریابی محتوا
ادامه مطلب
نوشته شده توسط سپهر برادران در یکشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۲ |
توجه به مصرف‌کننده نهایی، عاملی مهم در رشد کسب‌و‌کار،  افزایش سود برای شركت و حتی در برخی موارد باعث بقای سازمان است. یکی از هدف‌های اصلی کسب‌و‌کارهای امروزی، این است که بدانیم در خط مقدم چه اتفاق‌هایی می‌افتد (علاوه‌بر جمع‌آوری اطلاعات دست‌دوم و دست‌سوم از واسطه‌ها). هر چه سازمان از مصرف‌کننده نهایی؛ یعنی از مشتریان نهایی خود دورتر باشد، کمتر از نحوه استفاده از محصولات خود و خدمات پیشنهادی آگاه خواهد 


ادامه مطلب
نوشته شده توسط سپهر برادران در یکشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۲ |

نویسندگان: Sue Jennings ,Dr Benjamin R Palmer

مترجمین: دکتر نونا مومنی و سیامک میراحمدی

متخصصان فروشی که عملکرد چندان مطلوبی ندارند، معمولا مهارت‌های ارتباطی ضعیفی دارند. بیشترافراد با فروشندگانی که این شرایط را دارند برخورد داشته‌اند و با ویژگی‌های آنها آشنا هستند. این افراد:



ادامه مطلب
نوشته شده توسط سپهر برادران در شنبه نوزدهم بهمن ۱۳۹۲ |

وانت فورد مدل F150 پرفروش‌ترین خودرو در بازار آمریکا است. این وانت در سال 2013 میلادی بیش از 763 هزار دستگاه در بازار آمریکا فروش داشته است. پس از وانت فورد مدل F150 وانت شورولت با اختلاف زیادی در رتبه دوم پرفروش‌ترین خودرو آمریکا قرار دارد. فروش وانت فورد F150 در سال 2013 حدود 18 درصد نسبت به فروش این خودرو در سال 2012 رشد داشته‌است. حجم موتور این وانت در مدل‌های مختلف آن 3500، 3700، 5000 و 6200 سی‌سی است. قیمت این خودرو در مدل پایه آن 24 هزار و 445 دلار (معادل 73‌میلیون تومان) و در مدل‌های فول آپشن بیش از 40 هزار دلار (معادل 120‌میلیون تومان) است.



برچسب‌ها: خودرو
نوشته شده توسط سپهر برادران در دوشنبه چهاردهم بهمن ۱۳۹۲ |

سيدکامران باقری*

تقاضا در صنعت نشر کتاب در ايران اگر کاهشی نباشد، افزايشی هم نيست. رقبا زياد و فشار رقابت سنگين است و حاشيه سود و نرخ بازگشت سرمايه‌ هم کم و روند آن کاهشی است. بيشتر شرکت‌های فعال در اين‌ صنعت برای فرار از مشکلات کاهش حاشيه سود تلاش می‌کنند از هزينه‌های خود کم کنند. 


ادامه مطلب
نوشته شده توسط سپهر برادران در یکشنبه سیزدهم بهمن ۱۳۹۲ |
حمید توکلی*

تمایز از ذات برندسازی ریشه گرفته و قانونی استثنا‌ناپذیر در برندسازی است. هیچ برندی با تقلید از رقبا به موفقیت چشمگیر و پایدار نمی‌رسد؛ با وجود این برخی برندها آگاهانه یا غیرآگاهانه مرتبا در حال شبیه شدن به رقبای قدرتمندشان هستند.

یکی از راه‌های مهم ایجاد تمایز با رقبا، انتخاب نامی متمایز است. اگر نام برند شما به اندازه کافی متمایز از نام برند رقبایتان نباشد، حداقل با یکی از مسائل زیر مواجه خواهید شد:



برچسب‌ها: برند
ادامه مطلب
نوشته شده توسط سپهر برادران در یکشنبه سیزدهم بهمن ۱۳۹۲ |

pangan24.com

Domains For Sale

The Best Offer

email: baradaranhamed@yahoo.com

نوشته شده توسط سپهر برادران در شنبه دوازدهم بهمن ۱۳۹۲ |

فروشگاه‌های زنجیره‌ای با وجود برخي مخالفت‌ها به سرعت در سراسر جهان در حال گسترش هستند. از آنجا که بخش قابل توجهی از بهترین و پردرآمدترین این فروشگاه‌ها در ایالات‌متحده آمریکا واقعند، به نظر می‌رسد این مدل از فروشگاه‌ها برای جامعه مصرف گرا بهترین انتخاب هستند. 



ادامه مطلب
نوشته شده توسط سپهر برادران در جمعه چهارم بهمن ۱۳۹۲ |