
 با درود
ضمن سپاس گزاری از شما بازدیدکننده محترم، خواهشمندم نظرات و پیشنهادهای خود را در مورد بهبود این وبلاگ ارایه کنید.
با سپاس فراوان

مترجم: زهرا آزموده
امروزه با وجود اینترنت، بازاریابی برای کارها خیلی راحتتر از پیش شده است. اگر هوشمندانه عمل کنید حتی با راهاندازی یک کار کوچک میتوانید وارد رقابتی بزرگ در دنیای مجازی شوید.
برای ورود به دنیای مجازی باید در ابتدا بررسی کنید که محصول شما با چه فضایی مرتبط است. به این معنی که چه محیطی برای ارائه محصول شما مناسبتر است. پاسخ به سوالهای زیر شما را در انتخاب محیط مناسب یاری

منبع: Knowledge & Wharton
سایتهای خرید اینترنتی که در فصل پرهیاهوی قبل از تعطیلات با هم در رقابت هستند، ممکن است وسوسه شوند که صفحات خود را با تصاویر مختلفی از هدایا پر کنند. به طور کلی، آنها فکر میکنند هر چقدر گزینههای بیشتری در اختیار خریداران قرار دهند، احتمال خرید از سوی آنها بیشتر میشود. اما واقعیت این است که موارد بیشتر لزوما به معنای بهتر بودن نیست.
طبق تحقیق بارباراای. کان، استاد بازاریابی موسسه وارتون و کلودیا تاونسند، استاد بازاریابی دانشگاه میامی،

نویسنده: Ryan Darby و Jake Herway
مترجم: ملالی حبیبی*
منبع:gallup
بهرغم تلاشهای زیادی که برای استفاده بازار از رسانههای اجتماعی شده است، اکثر کسبوکارها از این امکان کمتر استفاده میکنند. این درحالی است که تاثیرات مثبت شبکههای اجتماعی برای کسبوکارهایی که این رویکرد را بهکار بردهاند، محرز است؛ اما بر اساس بررسی فایننشال تایمز، 91 درصد کسبوکارها ادعا کردهاند که رسانههای اجتماعی هیچ تاثیری بر میزان فروششان نداشتهاند. مطالعات gallup نیز نشان داده است که 62 درصد مشتریها معتقدند رسانههای اجتماعی تاثیری بر رفتارهای خرید آنها نداشته است. این واقعیت که رسانههای اجتماعی تاثیر اندکی بر رفتار خرید دارند وقتی نگرانکننده میشود که میزان پولی را که کسبوکارها

نویسنده: Mark Tercek
مترجم: ملالی حبیبی
منبع: Strategy + Business
با مشخص شدن ارزش سرمایهگذاری در بخش محیطزیست، طرفداران حفظ منابع طبیعی میتوانند مشارکت زیادی در این امر داشته باشند و سودهایی در مقیاس کلان به دست آورند.
در دهه گذشته، کشاورزان نیشکر در دره کوکا، نزدیک سواحل اقیانوس آرام در کلمبیا، نگرانی زیادی در مورد

نويسنده: rolf dobelli
مترجم: محمدرضا معادیخواه
زمینهآرایی(1) یا چارچوبسازی
به این دو گزاره توجه کنید:
«هی، سطل آشغال پر شده»، «عزیزم خیلی خوب میشد اگر زبالهها را بیرون میگذاشتی.»
فرانسویها میگویند «این موسیقی است که به آواز معنی میدهد.» ممکن است مهم باشد که چه میخواهی

نویسندگان: Sue Jennings ,Dr Benjamin R Palmer
مترجمین: دکتر نونا مومنی و سیامک میراحمدی
متخصصان فروشی که عملکرد چندان مطلوبی ندارند، معمولا مهارتهای ارتباطی ضعیفی دارند. بیشترافراد با فروشندگانی که این شرایط را دارند برخورد داشتهاند و با ویژگیهای آنها آشنا هستند. این افراد:

وانت فورد مدل F150 پرفروشترین خودرو در بازار آمریکا است. این وانت در سال 2013 میلادی بیش از 763 هزار دستگاه در بازار آمریکا فروش داشته است. پس از وانت فورد مدل F150 وانت شورولت با اختلاف زیادی در رتبه دوم پرفروشترین خودرو آمریکا قرار دارد. فروش وانت فورد F150 در سال 2013 حدود 18 درصد نسبت به فروش این خودرو در سال 2012 رشد داشتهاست. حجم موتور این وانت در مدلهای مختلف آن 3500، 3700، 5000 و 6200 سیسی است. قیمت این خودرو در مدل پایه آن 24 هزار و 445 دلار (معادل 73میلیون تومان) و در مدلهای فول آپشن بیش از 40 هزار دلار (معادل 120میلیون تومان) است.

سيدکامران باقری*
تقاضا در صنعت نشر کتاب در ايران اگر کاهشی نباشد، افزايشی هم نيست. رقبا زياد و فشار رقابت سنگين است و حاشيه سود و نرخ بازگشت سرمايه هم کم و روند آن کاهشی است. بيشتر شرکتهای فعال در اين صنعت برای فرار از مشکلات کاهش حاشيه سود تلاش میکنند از هزينههای خود کم کنند.
تمایز از ذات برندسازی ریشه گرفته و قانونی استثناناپذیر در برندسازی است. هیچ برندی با تقلید از رقبا به موفقیت چشمگیر و پایدار نمیرسد؛ با وجود این برخی برندها آگاهانه یا غیرآگاهانه مرتبا در حال شبیه شدن به رقبای قدرتمندشان هستند.
یکی از راههای مهم ایجاد تمایز با رقبا، انتخاب نامی متمایز است. اگر نام برند شما به اندازه کافی متمایز از نام برند رقبایتان نباشد، حداقل با یکی از مسائل زیر مواجه خواهید شد:
pangan24.com
Domains For Sale
email: baradaranhamed@yahoo.com

فروشگاههای زنجیرهای با وجود برخي مخالفتها به سرعت در سراسر جهان در حال گسترش هستند. از آنجا که بخش قابل توجهی از بهترین و پردرآمدترین این فروشگاهها در ایالاتمتحده آمریکا واقعند، به نظر میرسد این مدل از فروشگاهها برای جامعه مصرف گرا بهترین انتخاب هستند.