پنگان
تحلیل ریسک کسب و کار/محاسبه ریسک کسب و کار
-
چهارشنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۰
جلوگیری از اشتباه درآغاز کسب وکار/17هفده اشتباه افراد در آغاز يك كسب و كار جديد
-
چهارشنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۰
پول ساز ترین مشاغل دنیا/بازاریابی شغل/بازاریابی رشته دانشگاهی/دلخوش ترین رشته ها
-
چهارشنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۰
کتاب رهایی از تله فقرفیلیپ کاتلر1/راهحل «بازاریابی اجتماعی» برای خروج از تله فقر/ریشه کنی فقر
-
چهارشنبه بیست و نهم تیر ۱۳۹۰
منطق فازي در بازاريابي/بازارهاي فازي/منطق فازي در طراحي آميخته بازاريابي/طبقه بندي فازي مشتريان
-
دوشنبه بیست و هفتم تیر ۱۳۹۰
برنامه ریزی برای تحقیقات بازار/پیش بینی بازار آینده/رهبران تجارت جهان در سال 2050
-
یکشنبه بیست و ششم تیر ۱۳۹۰
تبلیغات ایمیلی موثر/10 نکته مهم برای ارسال یک ایمیل موثر/
-
یکشنبه بیست و ششم تیر ۱۳۹۰
ایجاد برند و لوگو و مارک/ده راه ساخت و طراحی لوگو /بازاریابی برند/ساخت برند
-
یکشنبه بیست و ششم تیر ۱۳۹۰
آمار برای تحقیقات بازار/بازاریابی بیمه/رتبه بندی شرکتهای بیمه از لحاظ سهم بازار
-
یکشنبه بیست و ششم تیر ۱۳۹۰
کارایی تبلیغات/راندمان تبلیغات/ پایش و اندازه گیری تبلیغات/تبلیغات موثر/تحقیقات تبلیغات
-
شنبه بیست و پنجم تیر ۱۳۹۰
زبان بدن/انواع دست دادن /بازی کردن با موها/دست به سینه شدن/پا/چانه/چشم/سر/شغل و خواستگاری
-
پنجشنبه بیست و سوم تیر ۱۳۹۰
روابط عمومی تجاری/تفاوت روابط عمومی تجاری با تبلیغات تجاری/طراحی روابط عمومی
-
پنجشنبه بیست و سوم تیر ۱۳۹۰
10ده واژه و کلمه جادویی و مهم تبلیغات/10 کلمه تبلیغاتی برای تحریک بیننده برای ورود به سایت
-
پنجشنبه بیست و سوم تیر ۱۳۹۰
تحقیقات بازاریابی/اتخاذ تصميم بر پايه آزمايشها
-
پنجشنبه بیست و سوم تیر ۱۳۹۰
اصول تجزيه و تحليل بازار/آزمايشات و تحقيقات بازار/نكات آزمايش
-
پنجشنبه بیست و سوم تیر ۱۳۹۰
فرهنگ کسبوکار در چين /مهم ترين نکات پيرامون فرهنگ کسب و کار در چين
-
پنجشنبه بیست و سوم تیر ۱۳۹۰
توليد ناخالص داخلي GDP،شاخص قيمت،پسانداز و اشتغال/اندازهگيري شاخصهاي اقتصادي+مثال/
-
پنجشنبه بیست و سوم تیر ۱۳۹۰
اصول روابط عموی/روابط عمومی اینترنتی/الفبای حضور روابطعمومیها در اینترنت
-
چهارشنبه بیست و دوم تیر ۱۳۹۰
نشت اطلاعات/ارتباط مشتری/پاسخ به مشتری/امنیت سازمان
-
سه شنبه بیست و یکم تیر ۱۳۹۰
فرهنگ کسبوکار چين/نقش زنان در تجارت/هديه دادن/گذران مفيد اوقات فراغت از تجارت در چين
-
دوشنبه بیستم تیر ۱۳۹۰
بانک مرکزی آمریکا/نحوه انتخاب اعضا و رییس بانک مرکزی آمریکا
-
دوشنبه بیستم تیر ۱۳۹۰
/تحقیقات محصول /مراحل تحقیقات محصولل/نقش تحقیقات بازار در فرایند طراحی محصول
-
دوشنبه بیستم تیر ۱۳۹۰
پرتصادفترین روز هفته /بیشترین تصادفات در کدام فصل/بیشترین تصادفات در کدام ساعت
-
یکشنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۰
چند درصد از فروش را صرف بازاریابی کنیم/شرکت آدیداس(adidas)/تاریخچه شرکت آدیداس
-
یکشنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۰
برند موفق آسیایی/ایسر ، داستان موفقیت یک برند از آسیا
-
یکشنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۰
مدیریت به شیوه غازها/پیشبردسازمان به روش غازها/آموختن درس زندگی از غازها
-
یکشنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۰
روابط عمومی با دو بال مدیریت و ارتباطات اوج می گیرد
-
یکشنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۰
وظایف روابط عمومی/چیستی روابط عمومی/شغل روابط عمومی
-
یکشنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۰
مديريت كاهش هزينهها در زمان ركود/بهبود تحقیق و توسعه در زمان رکود اقتصادی/تحقیق و توسعه (R&D)
-
یکشنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۰
مدیر روابط عومی/روابط عمومی سنتی/شتاب روابط عموميها به سمت مديريت سنتي
-
یکشنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۰
بازاریابی گردشگری/بازاریابی توریسم/مشکلات گردشگری در ایران/راهکارهای افزایش توریست و گردشگری
-
یکشنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۰
وظایف مدیر عامل/مدیر عامل نبايد بترسد!/مدیر خوب
-
یکشنبه نوزدهم تیر ۱۳۹۰
چه زمان کارکنان را با اعطای مسوولیت و حقوق بیشتر، تشویق كنيم؟
-
شنبه هجدهم تیر ۱۳۹۰
چرا مدیران به خطا میروند؟اشتباهات مدیران
-
جمعه هفدهم تیر ۱۳۹۰
طریقه صحیح محاسبه نرخ سود بانکی
-
جمعه هفدهم تیر ۱۳۹۰
نرخ سود تسهيلات كمتر از تورم، به ضرر توليدكنندگان/ریشهیابی وضعیت رکود تورمی حاکم بر اقتصاد کشور
-
جمعه هفدهم تیر ۱۳۹۰
بسته پيشنهادي براي افزايش توليد و اشتغال/ تحلیل وضع اقتصاد ایران پس از هدفمندی
-
پنجشنبه شانزدهم تیر ۱۳۹۰
مداخلهگرايي محكوم به شكست است/دخالت دولت در اقتصاد چگونه/سقوط دیکتاتورها از منظر اقتصادی
-
پنجشنبه شانزدهم تیر ۱۳۹۰
دانشکده بازرگانی لندن /آشنایی با مراکز آموزش کسب و کار
-
پنجشنبه شانزدهم تیر ۱۳۹۰
انتخاب نمایندگی/ویژگی نمایندگی خوب برای فروش/11 معیار برای تعیین بهترین نمایندگان فروش
-
پنجشنبه شانزدهم تیر ۱۳۹۰
چگونه یک مشتری بالقوه را به یک مشتری بالفعل تبدیل نمايیم/یک فروشنده موفق شوید
-
پنجشنبه شانزدهم تیر ۱۳۹۰
فاكتورهاي اساسي در اجراي آزمايش/تحقیقات بازاریابی/آزمایش بازاریابی و محصول/شناخت بازار
-
پنجشنبه شانزدهم تیر ۱۳۹۰
كاربادادههاي اقتصادي و علم آمار/دقت و خطادرآمار/تركيب كردن دادهها/دروغ گفتن و پيچاندن باعلم آمار
-
پنجشنبه شانزدهم تیر ۱۳۹۰
مدیریت کیفیت/کاربرد نمودار علت و معلول/- تکنيک 4S/تکنيک 4P/ارتباط نمودار <«پارتو<>» و «علت و معلول»
-
پنجشنبه شانزدهم تیر ۱۳۹۰
چه بر سر اقتصاد آمریکا میآید؟
-
پنجشنبه شانزدهم تیر ۱۳۹۰
هوارد گاردنر/شغل مناسب شما باتوجه به هوش/انوع هوش/هوش چندگانه چیست؟
-
چهارشنبه پانزدهم تیر ۱۳۹۰
اشتباهات و مشکلات پایین آوردن نرخ بهره/سياست پولي: نظريه
-
چهارشنبه پانزدهم تیر ۱۳۹۰
وضعیت اقتصاد ایران در آستانه مشروطه چگونه بود؟
-
چهارشنبه پانزدهم تیر ۱۳۹۰
اسامی 20 دانشگاه برتر جهان/پراستنادترین دانشگاه ها/آمار مناسب تحقیقات بازاریابی برای مراکز آموزشی
-
چهارشنبه پانزدهم تیر ۱۳۹۰
مدیریت منابع انسانی/نحوه برخورد با ريیس بیکفایت /رییس بد
-
چهارشنبه پانزدهم تیر ۱۳۹۰
⇐
۲۵
۲۶
۲۷
۲۸
۲۹
۳۰
۳۱
۳۲
۳۳
...
→
Powered by
BLOGFA.COM