پنگان
الگوهاي رفتار مشتري در خريد اينترنتي
-
یکشنبه بیست و هفتم آذر ۱۳۹۰
اهميت روانشناسي رفتار مصرفكننده در زمان خريد
-
یکشنبه بیست و هفتم آذر ۱۳۹۰
استراتژيهاي مذاكره - شكستن سد «نه» جهت حملات حريف را منحرف کنید
-
یکشنبه بیست و هفتم آذر ۱۳۹۰
استراتژيهاي مذاكره- شكستن سد «نه» سوالهای باز بپرسید
-
جمعه بیست و پنجم آذر ۱۳۹۰
درآمد فدراسيون ها و فيفا و كنفدراسيون ها/درآمد حق پخش تلوزيوني فوتبال/درآمد بليط فوشي فوتبال
-
پنجشنبه بیست و چهارم آذر ۱۳۹۰
فوتبال و اقتصاد تحلیل اقتصادی طرفداران فوتبال/بازاريابي ورزش/بازاريابي فوتبال
-
پنجشنبه بیست و چهارم آذر ۱۳۹۰
اشتباههاي فاحش در مديريت پروژه بيتوجهي به ریسکهای پروژه
-
چهارشنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۰
استراتژیهای نفوذ استراتژی ۱۷: چگونه از برچسب زدن برای ترغیب دیگران استفاده کنیم
-
چهارشنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۰
وضع بازار فوتبال چهطور است؟گردش مالي دنياي فوتبال
-
چهارشنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۰
تعرفه واردات خودرو در چين
-
چهارشنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۰
میزان رضایت از خدمات فروش خودروهای تجاری/تعداد نمايندگي هاي خودروسازان
-
چهارشنبه بیست و سوم آذر ۱۳۹۰
استراتژيهاي مذاكره- شكستن سد «نه» از آنها راهنمايي بخواهيد
-
سه شنبه بیست و دوم آذر ۱۳۹۰
استراتژیهای نفوذ استراتژی ۱۶: چگونه یک عمل کوچک یک نتیجه بزرگ میدهد؟
-
سه شنبه بیست و دوم آذر ۱۳۹۰
بررسي «فرود بدون چرخ پرواز مسكو-تهران» از زاويه مديريت بحران مديريت «استرس»/رهبري خلبان شهبازي
-
سه شنبه بیست و دوم آذر ۱۳۹۰
سازمان مديريت صنعتي منتشر كرد رتبه بندي بانكهاي داخلي
-
سه شنبه بیست و دوم آذر ۱۳۹۰
برترين برندهاي خودرو/بدترين برندها/نظرسنجي خودرو در آمريكا
-
دوشنبه بیست و یکم آذر ۱۳۹۰
قابل اعتمادترین برند آمریکایی
-
یکشنبه بیستم آذر ۱۳۹۰
استراتژيهاي مذاكره- شكستن سد «نه» پرسشهایی در مورد حل مشترک مشکلات بپرسید
-
یکشنبه بیستم آذر ۱۳۹۰
چه وقت باید به کارمندان مسوولیت و افزایش حقوق بیشتری داد؟+موردكاوي و مثال
-
یکشنبه بیستم آذر ۱۳۹۰
رنگ سال 2012 چیست؟/اختصاصي پنگان/
-
شنبه نوزدهم آذر ۱۳۹۰
مطالعات بازار و ويژگي هاي آن/تبعات پافشاری بر مطالعه بازار
-
شنبه نوزدهم آذر ۱۳۹۰
نوع نگاه چيني ها به برند و قيمت در بازار داخلي چين/نكات مديريتي/مصرف کنندگان مطمئن چین
-
شنبه نوزدهم آذر ۱۳۹۰
آمار خودروهاي دوگانه سوز/كاهش 45 درصدي توليد خودروهاي گازسوز در ايران
-
شنبه نوزدهم آذر ۱۳۹۰
استراتژيهاي مذاكره - شكستن سد «نه» براي تغيير بازي تعريف بازي را تغيير دهيد
-
پنجشنبه هفدهم آذر ۱۳۹۰
همیشه حق با مشتری است، اگر اعتراضی نداشته باشد
-
پنجشنبه هفدهم آذر ۱۳۹۰
كسبوكارهاي كوچك کشف رازهایی در رسانههای اجتماعی/تبليغات در رسانه
-
پنجشنبه هفدهم آذر ۱۳۹۰
بازاریابی در دوران رکود اقتصادی / به حاشیه رفتن برندها
-
شنبه دوازدهم آذر ۱۳۹۰
استراتژي مذاكره- شكستن سد «نه»* مذاکره AT&T و بوئینگ
-
پنجشنبه دهم آذر ۱۳۹۰
احساسات مشتري/بخش بندي بازار
-
پنجشنبه دهم آذر ۱۳۹۰
پنج هراس بزرگ در برنامهریزی یک مراسم و جشن و سخنراني و همايش و شیوههای مقابله با آنها
-
چهارشنبه نهم آذر ۱۳۹۰
استراتژیهای نفوذ استراتژی ۱۵:ارزش لطف در طول زمان
-
چهارشنبه نهم آذر ۱۳۹۰
مديريت ارتباطات در فرآيند مديريت پروژه/اشتباههاي فاحش در مديريت پروژه
-
سه شنبه هشتم آذر ۱۳۹۰
استراتژيهاي مذاكره- شكستن سد «نه»* ديدگاه آنها را به رسميت بشناسيد
-
سه شنبه هشتم آذر ۱۳۹۰
سرانه خودرو در ايران /تعداد خودرو به ازا هر نفر در ايران
-
دوشنبه هفتم آذر ۱۳۹۰
شلوغترين و آرامترين مناطق شهر تهران/آلوده ترين و تميز ترين جاي تهران
-
دوشنبه هفتم آذر ۱۳۹۰
استراتژیهای نفوذ استراتژی ۱۴: بی هیچ منتی
-
یکشنبه ششم آذر ۱۳۹۰
استراتژيهاي مذاكره- شكستن سد «نه»/نگوييد «ولي»، بگوييد «بله..
-
یکشنبه ششم آذر ۱۳۹۰
اثربخشي یک مصاحبه داخلی براي استخدام
-
یکشنبه ششم آذر ۱۳۹۰
بنکر، بیمهها را رتبهبندی کرد/برترين بيمه هاي ايران درسال2011توسط بنكر
-
یکشنبه ششم آذر ۱۳۹۰
ارتباط شخصیت و گروه خونی/بهترین خلبانان دارای گروه خونی O هستند/در استخدام کارکنان به گروه خونی آنها
-
شنبه پنجم آذر ۱۳۹۰
تشكيل حباب اطلاعاتي حول مشتريان اينترنتي؟
-
شنبه پنجم آذر ۱۳۹۰
داستان موفقيت اسدالله عسگراولادی/چگونه پولدار شويم/چگونه ميلياردر شويم
-
شنبه پنجم آذر ۱۳۹۰
بدیهیاتی برای افزایش فروش و سود
-
پنجشنبه سوم آذر ۱۳۹۰
استراتژيهاي مذاكره /شكستن سد «نه»
-
پنجشنبه سوم آذر ۱۳۹۰
شناخت مشتريان؛ گامي جهت بخشبندي موثر
-
چهارشنبه دوم آذر ۱۳۹۰
روند تصميم گيري اقتصاددر آمريكا توسط دولت و رييس جمهور/سازوکار اقتصاد در جهان واقعی/همه مردان ريیسج
-
سه شنبه یکم آذر ۱۳۹۰
استراتژيهاي مذاكره- کتاب شکستن سد «نه»*/فعالانه بشنوید
-
سه شنبه یکم آذر ۱۳۹۰
اشتباههای فاحش در مدیریت پروژه:آدم مناسب پروژه را پیدا کنیم
-
سه شنبه یکم آذر ۱۳۹۰
استراتژیهای نفوذ:استراتژی ۱۳: استفاده بهینه از اصل عمل متقابل
-
سه شنبه یکم آذر ۱۳۹۰
مهارتهای مدیریتی: هنر پرسیدن سوال
-
دوشنبه سی ام آبان ۱۳۹۰
⇐
۱۶
۱۷
۱۸
۱۹
۲۰
۲۱
۲۲
۲۳
۲۴
...
→
Powered by
BLOGFA.COM