به گواهی مراسم های جمعه شب قرعه کشی جوایز محسن، در هر هفته این قرعه کشی بین بیش از یک میلیون کد ارسالی برگزار شده است. اگر سود ناشی از فروش این بیش از یک میلیون محصول را که هر کدام یک کد قرعه کشی داشته اند، حداقل 2 هزار تومان در نظر بگیریم، شرکت محسن هر هفته فقط از محل این جایزه حدود 45 میلیون تومانی (خودروی ولکس)، بیش از دو میلیارد تومان سود برده است. ضمن اینکه این تبلیغات جامع، مشتریان ماندگاری نیز برای این شرکت جذب خواهد کرد.
مهندس آرتاخه/تهیه شده در: وب نوشت پنگان
برچسبها:
نتايج تحقيقات بازار

نوشته شده توسط سپهر برادران در چهارشنبه سیزدهم آذر ۱۳۹۲
|