چه شرکت شما انتفاعی و چه غیرانتفاعی باشد. یک بیانیه ماموریت شفاف و مختصر به شما کمک مي‌کند تا سرمایه‌گذاران و مشتریان را جذب کنید و به کارکنانتان انرژی دهید.

متاسفانه عموما بیانیه‌های ماموریت با جملاتی نامفهوم و سخت یا اغراق‌آمیز بیان مي‌شوند و به دلیل انتزاعی بودن این جملات درک و عمل کردن به آنها مشکل است.
سعی کنید ماموریت خود را در هشت لغت یا کمتر بیان کنید. مي‌توانید از این ساختار استفاده کنید: فعل، نتیجه ،هدف مثال: بهبود سلامت کودکان آسیا.
ساده کردن بیانه ماموریت به دیگران اجازه مي‌دهد تا آن را درک کنند و در راستای آن عمل کنند. همه چیز در اینجا به پایان نمي‌رسد، زیرا هنگامي‌ که شما دقیقا نقاط قوت خود را مي‌دانید، احتیاج دارید برای اثبات ارزش‌های خود آنها را اندازه‌گیری کنید.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

نوشته شده توسط سپهر برادران در پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۰ |